10 juni 2016

van Webdesign tot Online Marketing

U start een bedrijf en u investeert in een geweldige website of u runt al jaren een spraakmakende organisatie en u bent toe aan een nieuwe aanpak, dan zet u alles op alles in de hoop dat met uw online aanwezigheid uw -potentiële- klanten zullen afstormen op de aanbiedingen als vliegen op een potje honing. Jaren geleden klopte dit geschetste scenario, doch momenteel is het noodzaak om alle mogelijke middelen in zetten zodat u uw klanten op een voor hun gepaste manier weet te bereiken en hun wensen weet in te vullen.

online4pro-Online_Marketing

Van webdesign tot online marketing

1. Webdesign

Webdesign beschrijft het proces van het maken van websites. Het omvat verschillende aspecten, waaronder webpagina lay-out, de productie van inhoud, en het grafisch ontwerp. Terwijl de termen webdesign en web development vaak door elkaar worden gebruikt, is webdesign technisch gezien een onderdeel van de bredere categorie van web development.
Online4Pro richt zich in hoofdzaak op het ontwerpen en inrichten van WordPress websites.

2. Online marketing

Online marketing verwijst naar een reeks van krachtige tools en methoden die worden gebruikt voor het promoten van producten en diensten via het internet.

Online marketing omvat een breder scala van marketing elementen dan de traditionele business marketing. Via internet zijn meerdere kanalen beschikbaar en ieder kanaal heeft een eigen mechanisme en manier van benaderen.

Online marketing levert volgende voordelen op:

  • Groei: momenteel is bijna iedereen in het bezit van een computer, tablet of mobiele telefoon. Klanten zijn makkelijk te bereiken op meerdere platformen en staan open voor een moderne manier van zaken doen.
  • Lage kosten: met online marketing bereikt u een groot publiek bereikbaar voor een fractie van de traditionele reclame-budgetten. Voor bedrijven is het aantrekkelijker om advertenties te maken.
  • Flexibiliteit en gemak: Consumenten kunnen op hun eigen tempo onderzoeken welke aankopen van producten en diensten ze willen doen en welk bedrijf voor hen het meest geschikt lijkt.
  • Analytics: bijna alle platformen maken gebruik van efficiënte statistische resultaten zonder dat daar extra kosten voor worden gerekend.
  • Demografische targeting: Consumenten kunnen demografisch veel effectiever in een online boodschap worden bericht in plaats van via een offline proces.
  • Verbeteren van klantenservice: de meeste online kanalen hebben een chatfunctie waarbij klanten online uitleg kunnen vragen of problemen kunnen voorleggen. Bij een goede online klantenservice wordt de klant gelijk voorzien van pasklare antwoorden op de gestelde vragen. Investeren in een online dienstverlening draagt bij tot een vriendelijk en betrouwbaar imago.

Omdat ieder bedrijf uniek is, bieden wij geen standaard prijsaanbod. Aan de hand van uw unieke wensen maken wij, in overleg met u, voorstel op maat.

Pin It on Pinterest

Share This